Kundecenter

Fokus på kundeservice

I kundecentret har vi ca. 300.000 henvendelser om året, hvor størstedelen er via telefon, men som kunde kan du også sende en mail på info@er.dk. Vi forsøger at besvare alle opkald inden for et minut, og besvarer mails inden for tre hverdage. Dog kan der i perioder med høj belastning gå længere tid.

Service og helhedsoplevelsen ved alle kundehenvendelser er vores mulighed for at vise, at vi er de bedste i branchen. Derfor får alle kunder mulighed for at vurdere oplevelsen med medarbejderen efter hvert opkald - på den måde er vi altid klar til at agere på den direkte feedback, som kunderne giver os. Dermed sikrer vi, at du som kunde altid er i fokus!

Der er mange faktorer, som spiller ind, når danskerne skal vælge rejseforsikring. Står dækningen mål med prisen? Får man en ordentlig behandling, når man ringer? Viser Europæiske ERV forståelse for min situation, når uheldet er ude? Det er emner, vi er til eksamen i dagligt. Vi vil gerne gøre forsikring mere enkelt, og vi vil gerne have en åben dialog med kunderne om, hvordan vi hele tiden kan forbedre os.

Vores løbende analyser viser, at hele 87% af alle vores kunder er meget tilfredse med den hjælp og betjening, de har fået af vores kundecenter.

I Europæiske ERV har vi vores egen alarmcentral samt et samarbejde med Euro-Centre og hospitaler verden over, så hvis uheldet er ude, er vi altid i nærheden.

Vores mål er at give danskerne tryghed på rejsen, og vi bestræber os altid på at levere den bedste service for vores kunder. Vi glæder os til at byde dig velkommen som kunde i Europæiske ERV.