God dækning ved forsinket bagage med Europæiske ERV
Særligt ved flyrejser
Hvis forsinkelsen er sket under en flyrejse, skal du henvende dig til bagageservice i lufthavnen og få udstedt en såkaldt PIR (Property Irregularity Report). PIR er en skaderapport, der dels bekræfter, at du mangler din bagage, dels er det en forudsætning for, at din bagage kan findes igen.
Sådan får du hjælp
- Kontakt rejselederen, hvis du er på en arrangeret rejse
- Kontakt vores lokale servicekontor
- Kontakt Europæiske ERV Alarm på +45 70 10 90 30
Bemærk
Husk at få dokumentation for din anmeldelse og dine udgifter. Du skal bruge dokumentationen, når du anmelder skaden og skal have refunderet dine udgifter.
Læs mere om, hvordan du kan søge erstatning ved flyforsinkelse >>
24/7 alarm hvis du får akut brug for hjælp
Som kunde kan du ringe til vores alarmcentral, hvor erfarne medarbejdere står klar til at hjælpe dig døgnet rundt, hele året.
Lokal hjælp – verden rundt
Med vores servicekontorer har du altid et netværk af erfarne fagfolk med lokal tilstedeværelse og knowhow med på din rejse – uanset hvor du befinder dig.