bagage

God dækning ved forsinket bagage med Europæiske ERV

Hvis din indskrevne eller indleverede bagage bliver forsinket under en eller anden form for transport - det kan være med fly, bus eller tog - så hjælper vi dig med at løse praktiske problemer og få økonomisk hjælp på stedet, så du kan fortsætte din rejse.

Særligt ved flyrejser

Hvis forsinkelsen er sket under en flyrejse, skal du henvende dig til bagageservice i lufthavnen og få udstedt en såkaldt PIR (Property Irregularity Report). PIR er en skaderapport, der dels bekræfter, at du mangler din bagage, dels er det en forudsætning for, at din bagage kan findes igen.

Sådan får du hjælp

Bemærk
Husk at få dokumentation for din anmeldelse og dine udgifter. Du skal bruge dokumentationen, når du anmelder skaden og skal have refunderet dine udgifter.

Læs mere om, hvordan du kan søge erstatning ved flyforsinkelse >>

europæiske alarm


Europæiske ERV Alarm 24/7

Som vores kunde kan du ringe til vores alarmcentral, hvor erfarne medarbejdere står klar til at hjælpe dig døgnet rundt, alle årets dage.

Læs mere

 

Lokal hjælp – verden rundt

Med vores servicekontorer har du altid et netværk af erfarne fagfolk med lokal tilstedeværelse og knowhow med på din rejse – uanset hvor du befinder dig.

 

Læs mere