Spørgsmål og svar

 

Skade
  • Hvad gør jeg i tilfælde af et akut skadetilfælde?
    Befinder du dig i udlandet og har du brug for hjælp, kan du kontakte vores alarmcentral 24 timer i døgnet alle årets dage på telefon +4570109030
  • Hvordan anmelder jeg en skade?
    Du kan anmelde din skade online ved at klikke på linket Anmeld skade til højre her på siden. Du har også mulighed for at kontakte vores skadeafdeling på telefon +45 33 25 25 25 eller på skade@erv.dk.
  • Hvordan får jeg udbetalt min erstatning?
    For at få udbetalt erstatning, skal du først anmelde din skade online. Du har også mulighed for at kontakte vores skadeafdeling på +45 33 25 25 25. Bemærk, grundet travlhed i øjeblikket pga. coronavirussen, kan der desværre forventes længere svartider. Vi svarer så hurtigt, det er muligt og håber på jeres forståelse. Læs mere >
Hvordan er du dækket i forbindelse med de mange forsinkelser i lufthavne i øjeblikket?

Ingen af vores forsikringer dækker personlige forsinkelser til flyafgangen, mistet afrejse eller mistet tilslutningsfly, der opstår som følge af kø i pas eller sikkerhedskontrol i lufthavnen.

Læs via >> dette link <<, hvad du kan gøre for at komme hurtigere gennem lufthavnen. 

Vores dækning Forsinket Fremmøde dækker i tilfælde af, at du på grund af uforudsete hændelser bliver forsinket på din vej til lufthavnen og ikke kan nå mininumstidspunktet for in-checkning, som er oplyst af flyselskabet eller lufthaven. Her refunderer vi nødvendige og rimelige ekstraomkostninger for at nå frem til din endelige destination.

 

 

Anmeld din skade online

Undgå unødigt papirarbejde og besvær. Vi har gjort det sikkert og nemt for dig at anmelde din skade online.

 

Anmeld skade

Har du spørgsmål?

Kontakt vores Firmasupport på tlf. +45 33 27 83 55
eller send os en e-mail på erhverv@erv.dk
Kontortid: mandag-fredag kl. 8.30 - 16.00

Europæiske ERV Alarm

Vi sidder klar ved telefonen, hvis du får brug for hjælp. + 45 70 10 90 30

 

Læs mere

Language