Vær opmærksom på forsinkelser i lufthavne. Check >> her << hvordan du er dækket. 

1. Vælg om du er privat- eller erhvervskunde


2. Angiv forsikringsinformation


3. Hvad ønsker du at anmelde?


Vi kunne desværre ikke finde et produkt, der svarer til de policeoplysninger, du har angivet.

Følgende dokumenter skal vedhæftes senere i anmeldelsen for at vi kan behandle din sag:


Ang. bekræftelse

I enkelte tilfælde er det nødvendigt at bekræfte anmeldelser manuelt. Det kan betyde en senere svartid end normalt. Vi arbejder på at du får din bekræftelse hurtigst muligt. Vi håber på din forståelse.

Spørgsmål & svar

  • Hvad gør jeg hvis jeg har flere forsikringer?
    Såfremt du er forsikret i flere selskaber, er Europæiske ERV berettiget til at kontakte disse med henblik på at dele skadeudgiften, jf. Forsikringsaftaleloven. Dette har ikke indflydelse på din selvrisiko eller forsikringspræmie på forsikringerne.
  • Hvad sker der efter jeg har udfyldt skadeanmeldelsen?
    Du vil modtage en email, der bekræfter, at vi har modtaget din skadeanmeldelse. Normalt hører du fra os inden for 2 uger. Dog kan der i perioder med høj belastning gå længere tid.