Skadevejledning

Hvis uheldet er ude, er det godt at vide, hvilke oplysninger og dokumentation du får brug for, når du anmelder en skade.

Du bedes ved din henvendelse vedhæfte en bekræftelse fra den forsikringsansvarlige på din institution på, at du har været på tjenesterejse. Bekræftelsen skal indeholde CVR-nr. og rejseperiode.

Det er vigtigt, at du får alle de relevante oplysninger med fra starten. Det gør, at vi hurtigere kan behandle din anmeldelse, så du hurtigere kan få svar fra os. 

Anmeld skade online

Du kan anmelde din skade online - både skader der vedrører Europæiske ERV's erhvervsrejseforsikringer og Europæiske ERV's privatrejseforsikringer.

Anmeld skade online >

Hvis du allerede har anmeldt skaden til alarmcentralen eller til et af vores servicekontorer, så husk at have dit skade- eller sagsnummer ved hånden.

Spørgsmål & svar

Hvad gør jeg, hvis jeg er usikker på skadetypen?

Har du haft en skade, og du er usikker på skadetypen, eller har du brug for rådgivning eller hjælp, er du altid velkommen til at ringe til vores KundeCenter på +45 70 10 60 30. Her er åbent mandag til fredag kl.: 08.30 - 16.30 og fredag kl.: 08.30 - 16.00.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for akut hjælp?

Får du brug for vores AlarmCentral på din ferie eller tjenesterejse, kan du ringe døgnet rundt på +45 70 20 98 28. Du vil altid blive hjulpet af en professionel medarbejder eller læge.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for lokal hjælp?

Europæiske ERV har lokale kontorer i hele verden. Står du en i situation, hvor du har behov for lokal assistance, er du altid velkommen på det lokale kontor. Personalet kender til alle de problemer, rejsende ofte oplever og kan hjælpe med spørgsmål om bl.a. sundheds- og retsvæsen.

 

Her finder du listen over vores Servicekontorer >