Klagemuligheder

Hos Europæiske ERV er god service vigtigt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har fået hos os.

Er du uenig i afgørelsen af din forsikringssag?

Hvis du ikke er enig i vores afgørelse, så kontakt den afdeling i Europæiske ERV, der har behandlet din forsikringssag. Hvis sagen kan løses på denne måde, vil det være nemmest og hurtigst for begge parter.

Hvis du efter din henvendelse til afdelingen stadig er utilfreds med afgørelsen, har du mulighed for at klage.

Klager der vedrører din forsikring

Klager vedrørende statens forsikringer kan du rette til Kundeambassaden, som er klageansvarlig hos Europæiske ERV, der så vil se på sagen med nye øjne og give sin vurdering. 

Hvis du vil klage, skal du skrive et brev eller en e-mail til vores kundeambassade. Beskriv venligst:

  • Hvad du er utilfreds med?
  • Hvorfor du er utilfreds?
  • Hvad foreslår du, at vi gør?

Det en god idé at vedhæfte:

  • Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
  • Breve, du har fået fra os i sagen

Adressen er:
Europæiske ERV
Att.: Kundeambassaden
Frederiksberg Allé 3
1790 København V
kundeambassaden@erv.dk 

Afvisning af skade relateret til graviditet

Hvis du har anmeldt en skade i perioden (2017-2020), der er relateret til graviditet, og din skadeanmeldelse er blevet afvist, bedes du hermed kontakte Kundeambassaden for at få genoptaget behandlingen af din skadeanmeldelse.

For fremtidig korrekt behandling af gravide kvinder er vores forsikringsbetingelser blevet opdateret i henhold til gældende retningslinjer om ligebehandling.