1. Vælg om du er privat- eller erhvervskunde


2. Angiv forsikringsinformation


3. Hvad ønsker du at anmelde?


Vi kunne desværre ikke finde et produkt, der svarer til de oplysninger, du har angivet. Kontakt evt. vores Kundeservice på tlf. + 45 33252525.

Følgende dokumenter skal vedhæftes senere i anmeldelsen for at vi kan behandle din sag:


Spørgsmål & svar

  • Hvad gør jeg hvis jeg har flere forsikringer?
    Såfremt du er forsikret i flere selskaber, er Europæiske ERV berettiget til at kontakte disse med henblik på at dele skadeudgiften, jf. Forsikringsaftaleloven. Dette har ikke indflydelse på din selvrisiko eller forsikringspræmie på forsikringerne.
  • Hvad sker der efter jeg har udfyldt skadeanmeldelsen?
    Du vil modtage en email, der bekræfter, at vi har modtaget din skadeanmeldelse. Normalt hører du fra os inden for 2 uger. Dog kan der i perioder med høj belastning gå længere tid.